Välkommen

Välkommen till min blogg!



Jag täntke först och främst berätta lite om mig själv.




  •  Mitt namn är Sofia
  • Kallas oftast för: Gumman. Sötis, Sötnosen
  • Jag är: Omtänksam, kaxig (bara mot vissa om dom tex börja kaxa emot mig) Ödmjuk, snäll och rolig
  • Jag är 23 år
  • Bor i stockholm och trivs väldigt bra här
  • Kommer ifrån Indien
  • är adopterad
  • har vart i sverige i 20 år och trivs som en guld fisk trivs i vattnet



det var lite om mig själv då rå..=)

I denna blogg kommer jag skriva mycket om livet och ta lite  delar ifrån en pyskologi bok....




Mitt mål just nu i livet är att ta vara på varenda minut och timme i livet och göra allt så gott det går alla ner gångar till en  bra sak.. (om det går)




 men jag hoppas ni   tycker om de hära..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0